أو

سؤال في إنتظار الإجابة

هو لما تجيلى رسالة المطالبة للفاتورة وثانى يوم ادفع الفاتورة بفرع عباس العقاد وثالث يوم تنقطع الخدمة ده نسميه ايه

ولما اتصلت بالشركة 16333 يتقلى هنتواصل معا الفرع ولما تواصلو بيقولى مفيش شىء ظاهر عندى وابعتلنا الفاتورة اللى دفعت بيها على الميل نفسى افهم ده اسميه ايه انترنت بيتقطع عندى وفاتورة مدفعوة من تانى يوم لارسال الرسالة بالمطالبة وبالاخر بيقولى ابعتلى الفاتورة هو لو الفرع مش عارف يعمل شغله يبقى متترميش على العميل الخطاء

أجوبة

Orange
Orange

Orange

مستوى
4
5000 / 5000
نقط
فرقة

سلام سمير

للقيام بالتحريات اللازمة، المرجو منكم بعت لنا رقمكم الهاتفي

أورنج